Kupując urządzenia objęte bezpłatną gwarancją od drzwi do drzwi zyskujesz większe poczucie bezpieczeństwa. Jak to działa? W przypadku usterki urządzenia, reklamację złożysz w prosty sposób bez wychodzenia z domu.
Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami odnośnie obsługi naszych urządzeń.
Powodem braku mgiełki może być:
– brak kształtki aerodynamicznej/dyszy w dolnej części rozpylacza w inhalatorach kompresorowo- tłokowych
– zabrudzony filtr w inhalatorach kompresorowo- tłokowych(słaba moc). Należy go wymienić na nowy
-zabrudzone lub zużyte akcesoria. Akcesoria należy wymieniać co 6-12 miesięcy w zależności od częstotliwości inhalacji.
– w przypadku inhalatora siateczkowego uszkodzona, zatkana głowica rozpylająca lub próba inhalacji lekiem, który nie jest przeznaczony do rozpylania inhalatorem Mesh
Ze względu na różne rodzaje inhalatorów przed pierwszą inhalacją danego leku należy dokładnie zapoznać się z informacjami na ulotce, sprawdzić czy dany lek można używać z określonym rodzajem inhalatorów. W razie jakichkolwiek wątpliwości zalecamy kontakt z producentem leku.
Woda zdemineralizowana będzie wytwarzała mgiełkę tylko w trybie czyszczenia, i jest przeznaczona wyłącznie do czyszczenia urządzenia.
Przyczyną problemu może być zamieniona jednostka pomiarowa. Należy sprawdzić czy wyniki są wyświetlane z kropką. Jeżeli tak, to należy wejść w ustawienia urządzenia i dokonać zmiany jednostki pomiaru na mmHg.
Przy dokonywaniu pomiaru ciśnienia proszę o zastosowanie się do poniższych punktów:
Prosimy pamiętać o tym, że ciśnienie krwi u człowieka wahać się może w granicach 10 – 20 mmHg, w niektórych przypadkach różnica może być nawet większa.
Przy dokonywaniu pomiaru temperatury proszę o zastosowanie się do poniższych punktów:
1.Ustawienie prawidłowego trybu pomiaru czoło/otoczenie.
2.Termometr kierujemy na środek czoła (czoło nie może być zasłonięte przez włosy).
6.W trakcie pomiaru nie należy poruszać głową.
7.Termometr powinien znajdować się przed czołem (miejscem pomiaru) do zakończenia pomiaru temperatury.
Taki błąd może wskazywać na zamianę jednostki z °C na °F. Zmiana jednostki w termometrze szczegółowo opisana jest w instrukcji użycia.
Jest bardzo wiele czynników które mogą wpływać na różnice wyniku w pomiarach poziomu cukru:
-nie należy wykonywać pomiarów z tej samej kropli krwi. Do każdego pomiaru wykorzystujemy nową, świeżą kroplę krwi.
-kłucie wielokrotnie tego samego palca w bardzo krótkim odstępie czasowym może zróżnicować wyniki.
– nie należy ściskać palca przy pobieraniu krwi. ( należy rozmasować palec przed dokonaniem nakłucia)
– należy sprawdzić datę otwarcia pasków. Paski należy zużyć w ciągu 90 dni od otwarcia opakowania
Poprawność działania pasków testowych można sprawdzić poprzez użycie płynu kontrolnego, który można zakupić w aptekach bądź na stronie naszego sklepu internetowego: www.diagnosis24.pl. Jeżeli dany wynik z płynu kontrolnego jest prawidłowy(mieści się w zakresie , umieszczonym na etykiecie fiolki z paskami) świadczy to o poprawnym działaniu pasków testowych .
Taki komunikat na wyświetlaczu glukometru może wskazywać na źle wykonany pomiar. Przy próbie pomiaru należy głównie zwrócić uwagę na:
-czy prawidłowo został założony czysty pasek
-czy po włożeniu paska do gniazda glukometru pojawia się symbol migającej kropli
Nie należy wyjmować paska z glukometru do momentu naniesienia kropli z krwi na pasek i odliczania, pokazania wyniku.
Przy wykonaniu pomiaru wybranie opcji przed posiłkiem/po posiłku nie wpływa na wynik.
Przy zakładaniu lancetu należy rozkręcić nasadkę nakłuwacza, następnie włożyć lancet do nośnika lancetu. Nie należy zdejmować przezroczystej końcówki, która służy do regulacji stopnia nakłucia.
Do wyboru masz kontakt telefoniczny z Infolinią lub skorzystanie z formularza online.
Szybkie wsparcie i pomoc w rozwiązaniu problemu podczas rozmowy telefonicznej.
Praktyczne porady dotyczące użytkowania produktu, które zwiększą Twoje zadowolenie z jego posiadania.
Merytoryczne wsparcie, które pozwoli Ci lepiej zadbać o siebie i Twoich bliskich.
jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
Zadzwoń z telefonu komórkowego*
*koszt połączenia ponosi dzwoniący zgodnie z taryfą operatora
Zadzwoń z telefonu stacjonarnego*
*połączenie bezpłatne
uzupełnij formularza a nasz serwis skontaktuje się z Tobą