Gwarancja od drzwi – o co tu chodzi?

Gwarancja door to door , inaczej „od drzwi do drzwi” to dobrowolne zobowiązanie producenta lub dystrybutora sprzętu do wykonania bezpłatnej usługi gwarancyjnej, umożliwiające usunięcie awarii sprzętu bez wychodzenia z domu. Jest to szczególny rodzaj przyjaznej dla Klienta gwarancji, polegającej na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego sprzętu od drzwi Klienta do serwisu i z powrotem.- „od drzwi do drzwi” to dobrowolne zobowiązanie producenta lub dystrybutora sprzętu do wykonania bezpłatnej usługi gwarancyjnej, umożliwiające usunięcie awarii sprzętu bez wychodzenia z domu. Jest to szczególny rodzaj przyjaznej dla Klienta gwarancji, polegającej na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego sprzętu od drzwi Klienta do serwisu i z powrotem.

Pojawia się problem z urządzeniem – co robić?

Aby skorzystać z gwarancji „od drzwi do drzwi” na inhalator, termometr lub ciśnieniomierz wypełnij formularz zgłoszenia usterki (tutaj) lub zadzwoń (tutaj). Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą, aby ustalić sposób rozwiązania problemu. Na początku zweryfikuje czy wadliwy produkt objęty jest gwarancją, oraz czy konieczna jest wizyta w serwisie. Jeśli usterki nie da się usunąć podczas konsultacji telefonicznej lub mailowej, serwis zdecyduje czy wymianie/naprawie podlega cały sprzęt czy tylko uszkodzony element. Po ustaleniu, że faktycznie sprzęt wymaga wizyty w serwisie, podaj szczegóły potrzebne kurierowi do odbioru Twojego sprzętu (imię i nazwisko, adres odbioru paczki, nr telefonu).

Jak przygotować paczkę dla kuriera, aby bezpiecznie dotarła do serwisu? 

Następnym krokiem jest przygotowanie paczki do wysyłki. W tym celu zapakuj starannie urządzenie, tak aby podczas transportu nie uległo dodatkowemu uszkodzeniu.  Zalecamy zapakowanie sprzętu w dodatkowy kartonik wraz z wypełniaczem. Do pudełka z reklamowanym urządzeniem włóż kartę gwarancyjną, dowód zakupu oraz kartę zgłoszenia usterki.

Pamiętaj! Nie wysyłaj przedmiotów, akcesoriów, które nie są przedmiotem reklamacji np: baterii, maseczek, ustnika, zasilacza itp. Reklamowane przez Ciebie urządzenie powinno być czyste oraz bezwonne – niezastosowanie się do tego może skutkować brakiem naprawy.

Kurier powinien pojawić się po odbiór paczki w terminie podanym przez serwis. Naprawiony lub wymieniony sprzęt serwis odeśle w terminie do 21 dni.

Korzystanie z Gwarancji od drzwi do drzwi to  bardzo wygodne rozwiązanie, gdyż nie generuje żadnych kosztów związanych z wysyłką. Co więcej, nie musisz nawet wychodzić z domu aby nadać paczkę. Z uwagi na to, że transport urządzenia odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, cała procedura zwykle nie trwa zbyt długo.

Czytaj więcej