To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

DIAGNOSIS S.A. z siedzibą w Białymstoku informuje, iż macie Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować DIAGNOSIS S.A. o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy nalteży przesłać na adres pocztowy:

DIAGNOSIS S.A. Magazyn
Porosły 84B, 
16-070 Choroszcz

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres mailowy: sklep@diagnosis.pl. Jeżeli skorzystają Państwo możliwości odstąpienia od umowy w formie oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Reklamacja

W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny i dołączyć go do przesyłki ze zwracanym towarem. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

DIAGNOSIS S.A. Magazyn
Porosły 84B, 
16-070 Choroszcz

lub drogą elektroniczną na adres e-mail sklep@diagnosis.pl. Jeżeli skorzystają Państwo możliwości reklamacji w formie oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania reklamacji na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). 

   

 

Gwarancja "od drzwi do drzwi"

Kupując urządzenia objęte bezpłatną gwarancją od drzwi do drzwi zyskujesz większe poczucie bezpieczeństwa.

Jak to działa? W przypadku usterki urządzenia, reklamację złożysz w prosty sposób bez wychodzenia z domu.

Niniejsza gwarancja dotyczy produktów oznakowanych etykietą „gwarancja od drzwi do drzwi”.
  • gwarancji na warunkach określonych w niniejszej karcie udziela Diagnosis S.A. z siedzibą ul. gen. W. Andersa 38A, 15-113 Białystok (zwana „Gwarantem”).
  • niniejsza karta określa warunki gwarancji od drzwi do drzwi, która jest gwarancją dodatkową i w żaden sposób nie ogranicza, ani nie uchyla gwarancji podstawowej udzielanej przez Gwaranta na podstawie odrębnej karty gwarancyjnej. W sprawach nieuregulowanych niniejszą kartą stosuje się warunki gwarancji określone w podstawowej karcie gwarancyjnej, w tym okres gwarancyjny.
  • niniejsza gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • ochrona gwarancyjna dotyczy jedynie terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 
  • niniejszą gwarancją objęci są klienci indywidualni – konsumenci.

 

Masz pytania?


Infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.

 

 

Wolisz napisać?


Uzupełnij formularz online, a nasz serwis skontaktuje się z Tobą.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl