DIAGNOSIS S.A. Magazyn
Porosły 84B, 16-070 Choroszcz
Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres mailowy: sklep@diagnosis.pl. Jeżeli skorzystają Państwo możliwości odstąpienia od umowy w formie oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Reklamacja
W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny i dołączyć go do przesyłki ze zwracanym towarem. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
DIAGNOSIS S.A. Magazyn
Porosły 84B, 16-070 Choroszcz
lub drogą elektroniczną na adres e-mail sklep@diagnosis.pl. Jeżeli skorzystają Państwo możliwości reklamacji w formie oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania reklamacji na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Gwarancja "od drzwi do drzwi"
Kupując urządzenia objęte bezpłatną gwarancją od drzwi do drzwi zyskujesz większe poczucie bezpieczeństwa.Jak to działa? W przypadku usterki urządzenia, reklamację złożysz w prosty sposób bez wychodzenia z domu.
- gwarancji na warunkach określonych w niniejszej karcie udziela Diagnosis S.A. z siedzibą ul. gen. W. Andersa 38A, 15-113 Białystok (zwana „Gwarantem”).
- niniejsza karta określa warunki gwarancji od drzwi do drzwi, która jest gwarancją dodatkową i w żaden sposób nie ogranicza, ani nie uchyla gwarancji podstawowej udzielanej przez Gwaranta na podstawie odrębnej karty gwarancyjnej. W sprawach nieuregulowanych niniejszą kartą stosuje się warunki gwarancji określone w podstawowej karcie gwarancyjnej, w tym okres gwarancyjny.
- niniejsza gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- ochrona gwarancyjna dotyczy jedynie terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- niniejszą gwarancją objęci są klienci indywidualni – konsumenci.
Masz pytania?
Infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.
Wolisz napisać?
Uzupełnij formularz online, a nasz serwis skontaktuje się z Tobą.